1 Ekim 2009 Perşembe
len olumm yeter gari masa mature üst kat ne len bu:P
arkadaşlar huyum kurusun maturelerden hoşlanan tiplerdeniz yada onların hoşlandığı tiplerden (ulen tipe baksan bi poka benzemezya neyse) birimiyiz neyiz şansa matureler denk gelio hep bu yüzden mature : masaya yatmaya gelince kendimize en iyi lafı kendimiz sokuyoz ondan masaya yatıoz üstkatı yemedim ama umut kusura bakma :D :P kardeşim
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder